Sezon na wakacje na Krecie rozpoczyna się w maju i trwa aż do października

Wnętrza naszego domu na Krecie były urządzone w rustykalnym stylu – solidne meble z ciemnego drewna, gres zdobiony w greckie wzory na podłodze – bez ekstrawagancji, ale bardzo przyjemnie i komfortowo. Będąc na Krecie nie możecie zapomnieć o odwiedzeniu miejscowości Rethymno, która uważana jest za najładniejsze miasto na wyspie z malowniczą starówką, portem i twierdzą górującą nad miastem. Sezon na wakacje na Krecie https://www.clickandgo.pl/destinations/greece/crete rozpoczyna się w maju i trwa aż do października. Zabaw do rana przy energicznej muzyce lokalnych grajków i spacerów w romantycznej scenerii zapewni skorzystanie z atrakcyjnych ofert hoteli na tanie wakacje last minute. Polecam zaznajomić się ze średnimi temperaturami na Krecie tutaj. Na Krecie rodziny tradycyjnie zasiadają wieczorem, między 21:00 a 22:00, do wspólnego posiłku złożonego z mniejszych potraw lub przekąsek zwanych meze. Cenę noclegu na Krecie dominuje pora roku. Planujemy rodzinne wakacje w Villasimius grupą około 20-25 osób z czego prawie połowa to dzieci. Kreta czyli wakacje w cieniu starożytności i nowoczesności. Twoja “zima” na Krecie nie potrwa długo, i znów będę Ci zazdrościć kąpieli w ciepłym morzu ! Na wczasach na Krecie byłam ostatnio trzy lata temu. Na Krecie jeszcze nie byłam, ale po zobaczeniu zdjęć dodaję ją do listy miejsc do odwiedzenia! Nasz dom na Krecie do wynajęcia był jednym z kilkudziesięciu willi z basenami położonych w tradycyjnej kreteńskiej wiosce o nazwie Douliana. Po Krecie możemy podróżować komunikacją miejską. To, gdzie będziemy spać na Krecie determinuje głównie lotnisko, na którym wylądujemy. Zrób rezerwację, wczasy na Krecie będą wyjątkowe! Kiedy 3 lata temu wynajmowaliśmy samochód na Krecie takich cen nie było. Dziś będzie o tym jak krok po kroku zorganizować wczasy na Krecie na własną rękę. 2 lata temu byliśmy na Krecie i zakochalismy się w Grecjii. Polka z amerykanskim epizodem, niemieckim partnerem i włoskim psem, obecnie mieszka na Krecie i bacznie wszystko obserwuje. Pobyt na Krecie nie może się obyć bez gyrosa i souvlaki – grillowanego mięsa (tradycyjnie wieprzowiny, ale na menu figuruje też często wersja z kurczaka). Hersonissos to idealne miejsce na wakacje z przyjaciółmi – plaże, lazurowe morze, tętniące życiem bary i restauracje wypełnione owocami morza. Komfortowy dom na Krecie do wynajęcia – ileż ja się go naszukałam! Jeśli nie uda Wam się zobaczyć ich w czasie pierwszego pobytu na Krecie to warto zostawić je sobie na kolejne wakacje. Cześć, planujemy z dziewczyną wakacje po raz pierwszy w Grecji w okresie od 13 do 30 września. O pięknych miejscach na Krecie przeczytacie u Martyny z bloga MartynaSoul. W końcu na wakacje wyjeżdża się po to, by odpocząć, a nie przechodzić od jednego skupiska ludzi w jeszcze większe. Na Krecie w kwietniu pogoda dopisuje, jednak, kiedy my wybraliśmy się tam pierwszym razem dopadła nas ulewa. Dzień dobry, zachwyceni Grecją, chcemy spędzić kolejne wakacje na jednej z jej wysp. Tylko na wschodniej Krecie trochę się chmurzyło, ale nic poza tym! Mimo to, dostrzegamy też pozytywne strony, bo w końcu mieliśmy to wszystko za darmo i spędziliśmy super wakacje na Krecie!